Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Garantie & klachten
Wat doen bij een klacht?
- Neem contact op met onze klantenservice (shop @ assieraden-shop . nl)
- Stuur een foto mee om de klacht te verduidelijken.
- We proberen een zo goed mogelijke oplossing te bieden.
- Moet het product worden teruggestuurd, dan krijg u van ons een retourlabel. Deze dient binnen 7 dagen gebruikt te worden.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar shop@assieraden-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Op alle artikelen geldt een wettelijke garantietermijn van 6 maanden. Sommige leveranciers of fabrikanten geven een fabrieksgarantie van een langere periode. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen naar de garantietermijn.
Er wordt géén garantie gegeven in geval van verkleuring van een sieraad of urn. Een sieraad zal van zichzelf niet verkleuren. Wel is het zo dat invloeden van buitenaf de oorzaak van verkleuring kunnen zijn. Denk daarbij aan crèmes, parfum en water. Ook de zuurtegraad van de huid en transpiratie kunnen een sieraad doen verkleuren.