close Webcompanies
menu
search
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Gratis bezorgd vanaf €35,-
check_circle_outline Vandaag besteld, morgen in huis
check_circle_outline 14 dagen zichttermijn
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal

Retourneren en ruilen

1. Mag ik een artikel retour sturen?
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Assieraden-shop?
4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?


1) Mag ik een artikel retour sturen?

Op uw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze periode mag u het artikel bekijken of beoordelen. Bent u niet tevreden over het artikel? Dan kunt u het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen of artikelen uit de opruiming.

2) Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als u een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dient u dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar shop@assieraden-shop.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en uw ordernummer. Nadat u de retourzending heeft aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Het retourlabel gebruikt u alleen als u van optie 3 gebruik maakt.

Een gegraveerd product mag niet geretourneerd worden.

U kunt uw product nu op 3 manieren retourneren:
1) Afgeven bij ons hoofdkantoor in Zutphen (Gratis)

Het adres is:
Assieraden-shop.nl
Brinkhorst 25
7207BK Zutphen
Wij zijn op werkdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur.

2) Zelf uw artikel via Postnl/DHL retourneren. De kosten hiervan zijn variabel en betaalt u direct aan het door u gekozen verzendbedrijf. Als u op eigen gelegenheid producten retour zendt bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele schade die tijdens transport kunnen ontstaan of bij het zoekraken van uw pakketje. U maakt in dit geval zelf een adreslabel.

Het retouradres is:
Assieraden-shop.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

3) Gebruik maken van ons retourlabel. Dit is meestal de voordeligste, veiligste en gemakkelijkste optie. Uw pakket is namelijk gedurende transport door ons verzekerd tegen schade of zoekraken. Dit retourlabel kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kunt u het pakket zo afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota.

De retourkosten bij gebruik van ons retourlabel zijn als volgt:
Pakket Nederland verzekerd 0-10 kg: € 9,95
Pakket verzekerd met een waarde van € 75,- of meer € 14,95
Pakket Duitsland en België: € 19,95
Als uw pakket vermist raakt of beschadigd raakt tijdens het retourproces. Krijgt u bij gebruik van ons label, gewoon uw gehele aankoopbedrag uitgekeerd.

Voor elke retourzending geldt: u kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
– het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
– graag in de originele en onbeschadigde verpakking retourneren.
– zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
– zend uw factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

3) Mag ik het artikel ook terugbrengen naar Assieraden-shop?
Jazeker! Voordeel hiervan is dat het u retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar de winkel van Assieraden-shop. Meld wel even van te voren dat u een artikel wilt terugbrengen of ruilen.

Het adres is:
Assieraden-shop.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

4) Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra uw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen op jouw rekening terug te storten.

5) Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het product moet ongeschonden zijn. Wilt u een artikel ruilen? Dan dient u vooraf via email kenbaar te maken dat u een artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, u ordernummer en tegen welk artikel u dit wilt ruilen. U ontvangt van ons een emailbevestiging van uw retouraanmelding.

Nadat u de retourzending hebt aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Het retourlabel gebruikt u alleen als u van optie 3 gebruik maakt.

U kunt uw product nu op 3 manieren omruilen:
1) Omruilen bij ons hoofdkantoor in Zutphen (Gratis)

Het adres is:
Assieraden-shop.nl
Brinkhorst 25
7207BK Zutphen
Wij zijn op werkdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur.

2) Zelf uw artikel via Postnl/DHL retourneren. De kosten hiervan zijn variabel en betaalt u direct aan het door u gekozen verzendbedrijf. Als u op eigen gelegenheid producten retour zendt bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele schade die tijdens transport kunnen ontstaan of bij het zoekraken van uw pakketje. U maakt in dit geval zelf een adreslabel.

Het retouradres is:
Assieraden-shop.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

3) Gebruik maken van ons retourlabel. Dit is meestal de voordeligste, veiligste en gemakkelijkste optie. Uw pakket is namelijk gedurende transport door ons verzekerd tegen schade of zoekraken. Dit retourlabel kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kunt u het pakket zo afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota.

De retourkosten bij gebruik van ons retourlabel zijn als volgt:
Pakket Nederland verzekerd 0-10 kg: € 9,95
Pakket verzekerd met een waarde van € 75,- of meer € 14,95
Pakket Duitsland en België: € 19,95
Als uw pakket vermist raakt of beschadigd raakt tijdens het retourproces. Krijgt u bij gebruik van ons label, gewoon uw gehele aankoopbedrag uitgekeerd.

Voor elke ruiling geldt: u kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
– het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
– graag in de originele en onbeschadigde verpakking retourneren.
– zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
– zend uw factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Na ontvangst van het geretourneerde product ontvangt u hiervan een creditfactuur en boeken wij een nieuwe order voor u in waarvan u een orderbevestiging per e-mail ontvangt. U kunt het bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. (wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat u een bedrag gaat overmaken) Het bedrag van de creditfactuur kunt u uiterlijk binnen 10 werkdagen op uw bankrekeningnummer terug verwachten.

menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart