close Webcompanies
menu
search
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Gratis bezorgd vanaf €35,-
check_circle_outline Vandaag besteld, morgen in huis
check_circle_outline 14 dagen zichttermijn
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal

Bezorgen en afhalen

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Assieraden-shop afhalen?
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt
8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?


1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heeft u het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.

Ook heeft u de mogelijkheid om zelf een bezorgdag en tijdvak te kiezen.

2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden door PostNL bezorgd.

3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heeft u het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.

Dit geldt niet als u zelf voor een andere bezorgdag heeft gekozen.

4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij uw naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar uw pakketje zich bevind.

5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Uw pakket is gedurende transport door Assieraden-shop verzekerd. Mocht uw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Assieraden-shop jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.

6. Kan ik het pakket bij Assieraden-shop afhalen?
Wilt u uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Assieraden-shop? Dan kunt u dat tijdens het bestelproces aangeven. U bespaart hiermee verzendkosten.
U ontvangt een e-mail zodra het pakket voor u klaar ligt.

7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Ja, dat is binnen Nederland mogelijk! PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! U kunt tijdens het bestelproces aangeven dat u het pakket bij een PostNL postkantoor bij u in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor u klaar ligt bij het postkantoor ontvangt u een sms of email. U kunt uw voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van uw bestelling. U heeft 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als u binnen deze 7 dagen het pakket niet ophaalt dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen 3 maanden dan word je bestelling terug geplaatst in onze voorraad.

Let op: Neem voor het ophalen van uw bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor een pakket niet bezorgd kan worden:

- U heeft een verkeerd huisnummer of postcode doorgegeven.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Als deze niet juist worden ingevuld wordt het pakket óf verkeerd bezorgd danwel retour gestuurd. Indien uw pakket retour komt door een adresfout, zullen wij per email contact met u opnemen. Om uw bestelling alsnog te ontvangen dient u de juiste adresgegevens door te geven en nogmaals de verzendkosten te voldoen.

- U bent niet thuis als de bezorger langskomt.
De chauffeur doet één afleverpoging op het door u opgegeven adres. Als u het pakketje niet hebt kunnen aannemen dan wordt het pakket bezorgd bij een postkantoor waarna u 7 dagen de tijd hebt om deze af te halen. Als u dit niet binnen 7 dagen doet dan gaat het pakket retour afzender. Indien het pakket retour komt omdat de bezorger het pakket niet op het opgegeven adres kon afleveren en deze daarna niet is afgehaald bij het postkantoor, zullen wij per email contact met u opnemen. Om uw bestelling alsnog te ontvangen dient u nogmaals de verzendkosten te betalen. Wellicht is het handig om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen of direct naar een postkantoor.

menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart